komunikacijski most - medgeneracijske oblike sodelovanja in tolerance
- Mladi niso sposobni.
- V službo hodi samo zaradi denarja.
- Nobenega spoštovanja nima do nas, starejših.
- Kdo pa misli, da je, če je šef? Šele prišel je, jaz pa tu delam že 30 let.
- Ves čas je na telefonu.
- Joj, kako je oblečena v službi! Kaj ne pozna spodobnosti?
- Najprej je vprašal za plačo in število dni dopusta, ko je prišel na pogovor za službo.
To je nova generacija, ki že prihaja v podjetja. Svet se namreč spreminja. In mi z njim. V delovno okolje je tako že pogumno vstopila mlajša generacija, ki razmišlja in dela drugače kot starejša. A je tudi uspešna, njeno delo pa učinkovito. Težave pogosto nastanejo predvsem v medsebojnem komuniciranju. Zato zgradimo tovrstni medgeneracijski most. Pametni vodje znajo izkoristiti prednosti vsake generacije in njihove pozitivne lastnosti vpeti v organizacijsko klimo in delo. To pa obeta uspeh in ne nazadnje prednost pred konkurenco, ki se tega ne zaveda ali pa si zatiska oči pred novodobnim načinom sodelovanja in komuniciranja.
Vsak človek namreč skozi svoje filtre oziroma očala opazuje ter doživlja ljudi in okolico okoli sebe ter se na svojstven način tudi odziva. Zato je trening komunikacijskih veščin vseživljenjski proces, njegov cilj pa biti tovrstno vedno boljši. Ko se v istem delovnem okolju, v isti pisarni znajdeta sodelavca, ki pripadata različnima generacijama, je komunikacijskih izzivov za oba in za organizacijo, v kateri delata, še veliko več.
Vsaka generacija ima namreč svoje značilnosti; svoje prednosti in pomanjkljivosti. In šele ko jih poznamo ter v okolju zaznamo, se lahko nanje pripravimo in začnemo graditi medgeneracijski most.
Na trgu delovne sile trenutno prevladujejo zaposleni iz treh generacij: t. i. baby boom generacija, generacija X in generacija Y. Na vrata pa že trka generacija Z. To zahteva od vodilnih nove strategije, tehnike komuniciranja, dela, nagrajevanja in nasploh sodelovanja vseh zaposlenih na delovnem mestu.
Program poteka v obliki predavanja, prepleteno s primeri iz prakse, dialogom in praktičnimi vajami.
Število udeležencev je omejeno. Prednost bodo imeli tisti, ki se bodo prijavili prej.
Program poteka v obliki predavanja, prepleteno s primeri iz prakse, dialogom in praktičnimi vajami.
Število udeležencev je omejeno. Prednost bodo imeli tisti, ki se bodo prijavili prej.
Program
KAJ SE BOSTE NAUČILI?
- Razlike med generacijami na delovnem mestu – stereotip ali resnica?
- Značilnosti generacij baby boom, X, Y in Z
- Vrednote, ki jih povezujejo
- Vpliv osebnih vrednot in zavzetosti na komuniciranje
- Besedno komuniciranje (jaz sporočila, moč besed, »sendvič vrnitveno sporočilo« …)
- Nebesedno komuniciranje
- Prepoznavanje in odpravljanje motenj v medgeneracijskem komuniciranju
..IN ŠE VEČ
- Ustvarjanje pozitivne organizacijske klime
- Moč in pomen osebne energije pri komuniciranju
- Aktivno poslušanje
- Asertivno komuniciranje v praksi
- Usklajevanje zasebnega in poslovnega življenja
- Kolo ravnovesja
- Vaje
Udeleženci boste spoznali:
- razlike med generacijami na delovnem mestu,
- kako odpraviti motnje v medgeneracijskem komuniciranju,
- kako aktivno poslušati,
- kako izkoristiti prednosti vsake generacije, njihove pozitivne lastnosti in jih vpeti v organizacijsko klimo in delo,..
za koga je DELAVNICA primerNA
- za vodstvene delavce,
- za vse, ki bi radi izboljšali svoje odnose s drugimi.
PredavateljICA
IRENA POTOČAR PAPEŽ
univ. dipl. pedagoginja in profesorica slovenščine
Njen prav poseben izziv je navdušiti nenavdušene za (samo)izobraževanje in delanje lastne osebnostne inventure. Svoj poslovni svet plemeniti in osmišlja z izvajanjem izobraževanj, vodenjem prireditev za različne ciljne skupine in priložnosti ter lektoriranjem.
Več ...
Je univ. dipl. pedagoginja in profesorica slovenščine. Po 24 letih delovne dobe, v kateri je »prepotovala poslovne kraje« od vrtca, dveh osnovnih šol in srednje šole (vključno z gimnazijo) do lokalne javne uprave in gospodarstva, še vedno iskreno na »zlajnano« vprašanje Kaj bi študirala, če bi se še enkrat odločala? z navdušenjem odgovori, da točno to, kar je.
Vključuje
gradivo in okrepčila med odmori.
Cena ne vključuje DDV.
Zgodnja prijava je mogoča do 31. 05. 2018
Vključuje gradivo in
okrepčila med odmori.
Cena ne vključuje DDV.
Skupna kotizacija za 2 osebi je 420 € (210 € na osebo ob sočasni prijavi 2 oseb).
Kotizacija vključuje gradivo in
okrepčila med odmori.
Cena ne vključuje DDV.
Skupna kotizacija za 3 osebe je 540 € (180 € na osebo ob sočasni prijavi 3 oseb).
Kotizacija vključuje gradivo
in okrepčila med odmori.
Cena ne vključuje DDV.
Na podlagi prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku. Kotizacijo lahko
poravnate tudi pred prejemom računa na IBAN SI56 0292 1008 9918 850
(NLB d.d. , Trg republike 3, Ljubljana), sklic na št. 4258-matična št. plačnika.