HR&M konferenca 2017
Moč vodenja in odgovornost posameznika


15. november 2017


Festivalna dvorana, Ljubljana, Slovenija

Moč vodenja in odgovornost posameznika

Zmagovalne formule vodenja - (HR + M) x OE

HR&M konferenca je osrednji slovenski dogodek, ki izpostavlja pomembnost prepletanja in aktivnega sodelovanja najvišjega vodstva in kadrovskih strokovnjakov za doseganje optimalnega razvoja organizacije in zaposlenih.


Zmagovalna formula (HR + M) x OE je tam, kjer v najboljši meri:

HR stroka sodeluje z
Managementom in s svojim skupnim delovanjem ustvarja
produktivno Organizacijsko Energijo


Kadrovski strokovnjaki si prizadevamo, da bi bilo vodstvo naš prijatelj in ne le znanec.Prijateljstvo temelji na zaupanju in spoštovanju. Da bi slednje dosegli, je pomembno, da se odkrito pogovarjamo in si pomagamo, zato potrebujemo skupna srečanja.
mag. Jelica L. Lajovic Direktorica Sektorja Pravo & kadri

Komu je namenjena HR&M konferenca?

  • Managerjem in strokovnjakom, ki se ukvarjajo z vodenjem ljudi
  • Najvišjemu vodstvu, ki razume pomembnost sodelovanja najvišjega z HR strokovnjaki in pomembnost razumevanja HR tem
  • Strokovnjakom, ki se ukvarjajo z razvijanjem in raziskovanjem zavzetosti, organizacijske energije in zadovoljstva zaposlenih
  • Vsem, ki jih zanimajo najboljše prakse slovenskih podjetij in bi želeli izboljšati področje HRM-ja v svojem podjetju ali organizaciji
  • Predstavnikom zainteresiranih javnosti s področja zaposlovanja, HRM, vodenja in upravljanja, delovnih razmerij in sodobnih pristopov vodenja ljudi pri delu.

Prijavite se na razpis za HRM projekt 2017!

Do 15. oktobra je odprt razpis za HRM projekt 2017. Razpis za HRM projekt išče odgovore na naslednja vprašanja:

  • Kako v vaši organizaciji spodbujate ljudi k večji učinkovitosti?
  • S čim navdihuje, preseneča in navdušuje vaša HR praksa?
  • Kako je vpeto v HRM projekte najvišje vodstvo podjetja oziroma organizacije?

S podelitvijo nagrade želimo dobre HRM-prakse narediti vidne in spodbujati podjetja ter organizacije, da se zgledujejo po najboljših.

PRIJAVA IN PODROBNE INFROMACIJE O RAZPISU: http://www.planetgv.si/hrm-konferenca/hrm-projekt-2017

Več o nagradi

Z nami tudi letos projekt merjenja organizacijske energije

Leta 2016 je bila narejena nacionalna raziskava organizacijske energije, s katero nadaljujemo tudi v letu 2017. Raziskava je pokazala, da imamo v Sloveniji še veliko prostora za izboljšanje. Enotni indeks organizacijske energije znaša namreč 1,91 točke. Za primerjavo z najboljšimi nemškimi organizacijami: v najboljših evropskih podjetjih v povprečju znaša kar 5,17, kar presega slovenski nacionalni indeks za 3,26 točke.

O tem, zakaj je tako v Sloveniji in kako sploh razumeti organizacijsko energijo podjetja, bomo govorili na letošnji konferenci. Ob tem bomo tudi letos podelili priznanja najboljšim.

Več o organizacijski energiji, merjenju in sodelovanju

Bodite del skupnosti, ki spodbuja sodelovanje najvišjega vodstva z HR stroko!

Bodite del skupnosti, ki spodbuja sodelovanje najvišjega vodstva z HR stroko!


Predavatelji in sodelujoči gosti

Glavni gost in govorec

Viktor Lenart, GROW Group, Managing partner of Krauthammer south & central Europe, Madžarska


"Močno verjamem v moč človeškega faktorja v poslu. Učinkovitost izvajanja strategije se večinoma giblje med 40 do 60 odstotki. Korenine neučinkovitosti izvirajo večinoma in človekovega načrtovanja, upravljanja sposobnosti kot tudi iz neučinkovite uporabe obstoječih orodij in procesov ter iz slabega upravljanja medosebnih odnosov."

Viktor Lenart je partner, Executive Coach in svetovalec GROW Group. Glavna področja dela so upravljanje sprememb in uresničevanje strategije, razvoj vodilnega kadra, razvoj prodaje, HR tranzicija, optimizacija procesov, razvoj posameznika in timov znotraj organizacij.

Je tudi psihoterapevt, dramski producent, glasbenik in urednik na radiu. Ima več kot 20 let izkušenj dela po različnih državah. Dela s podjetji kot so Bayer, Citibank, Danone, Generali, Getronics, IBM, KBC, Lufthansa, Magyar Telekom, Mars, PepsiCo, Raiffeisen, Rauch, Richter, Sanofi-Aventis, SAP, Unicredit, Vodafone, Wizzair idr.

 
dr. Klemen Rebolj

Zdravnik, specialist psihiater

Klemen Rebolj je zdravnik, specialist psihiater. Zadnja leta pomaga v zasebni ambulanti predvsem ljudem s simptomi tesnobe in depresije ter parom in posameznikom s težavami v partnerskih odnosih.
Foto: Delo, Tomi Lombar

Klemen Rebolj je zdravnik, specialist psihiater, ki se je po zaključenem študiju na ljubljanski medicinski fakulteti zaposlil v Psihiatrični bolnišnici Begunje. Že kot študent medicine se je učil klinične hipnoze in kibernetike psihoterapije. Tudi kot oddelčni zdravnik na psihoterapevtskem oddelku psihiatrične bolnišnice se je še naprej izobraževal ter spoznaval predvsem koncepte in terapevtske pristope kognitivno vedenjske psihoterapije. Hkrati je vseskozi nadgrajeval tudi znanja iz klinične hipnoze ter intenzivno raziskoval in razvijal nove učinkovite načine psihoterapevtske pomoči. Zadnja leta pomaga v zasebni ambulanti predvsem ljudem s simptomi tesnobe in depresije ter parom in posameznikom s težavami v partnerskih odnosih.

 
dr. Andrej Kovačič

Docent, DOBA fakulteta

Dr. Kovačič je direktor znanstvene založbe Vega in podjetja CEOS, s katerim je v zadnjih desetih letih izvedel več sto raziskav ter svetoval ali vodil večje število slovenskih podjetij. Izkušnje ima tudi na vodstvenih položajih v Nemčiji, Sloveniji in Angliji (Salesianer Miettex, RE Invest, AXA Insurance). Kot trener letno naredi več kot 350 ur treningov.

Dr. Kovačič je direktor znanstvene založbe Vega in podjetja CEOS, s katerim je v zadnjih desetih letih izvedel več sto raziskav ter svetoval ali vodil večje število slovenskih podjetij. Izkušnje ima tudi na vodstvenih položajih v Nemčiji, Sloveniji in Angliji (Salesianer Miettex, RE Invest, AXA Insurance). Kot trener letno naredi več kot 350 ur treningov.

Najbolj aktiven je na področju oglaševanja, medijev in pismenosti, coachinga in terapij ter komunikacijskih tehnik pri javnem nastopanju, prodaji, scriptingu in politični komunikaciji.

Doc. dr. Andrej Kovačič (1975) je pridobil univerzitetno izobrazbo na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, magisterij iz CRM na Humboldt Univerzi v Berlinu in doktorat s področja merjenja učinkov oglaševanja na FUDŠ v Novi Gorici. Je avtor večih akademskih in strokovnih člankov ter PRO-Aktivnih komunikacijskih tehnik. Kot trener letno naredi več kot 350 ur treningov na štirih fakultetah in večih podjetjih. Je aktiven coach, terapevt in filantropist

 
Mag. Jelica Lazarevič Lajovic

Direktorica sektorja Kadri & Pravo, Iskratel in Kadrovska managerka 2017

Magistra Jelica Lazarević Lajovic ima petnajstletne izkušnje s področja razvoja ljudi in vodenja. Slednje je pridobivala v zavarovalništvu, zdaj pa v panogi infotelekomunikacij, kjer opravlja delo direktorice sektorja Kadri & Pravo v podjetju Iskratel, d.o.o.

Magistra Jelica Lazarević Lajovic ima petnajstletne izkušnje s področja razvoja ljudi in vodenja. Slednje je pridobivala v zavarovalništvu, zdaj pa v panogi infotelekomunikacij, kjer opravlja delo direktorice sektorja Kadri & Pravo v podjetju Iskratel, d.o.o. Po izobrazbi je magistrica znanosti. Trenutno pridobiva tudi pedagoško andragoško izobrazbo. Letos je bila izbrana za kadrovsko managerko leta. Največji izziv na HR področju ji predstavlja razvoj vodenja in organizacijske kulture. Aktivno deluje tudi v zunanjem okolju, kot mentorica in predavateljica na strokovnih srečanjih. Skrbi za nenehen osebni strokovni razvoj in rast ter pridobljeno znanje prenaša v prakso ter razvija nove kadrovske pristope in orodja.

 
Marko Podgornik

Direktor, Mikro+Polo

»Mislil sem, da bom v službo vsak dan hodil v obleki in kravati. Zdaj je moj cilj, da delo poteka v prijetnem okolju in sproščeno, čeprav je seveda delo, ki ga opravljamo, zahtevno in zelo resno. A v vsaki stvari je mogoče najti malo dobre volje in zabavne plati tudi.«
Vir: Delo.si, intervju, avtorica: Milka Bizovičar

Vodenje podjetja si je sicer pred 11 leti, ko ga je pri 32 letih prevzel, predstavljal drugače, o marsičem je razmišljal drugače kot zdaj. »Mislil sem, da bom v službo vsak dan hodil v obleki in kravati. Zdaj je moj cilj, da delo poteka v prijetnem okolju in sproščeno, čeprav je seveda delo, ki ga opravljamo, zahtevno in zelo resno. A v vsaki stvari je mogoče najti malo dobre volje in zabavne plati tudi,« je dejal podjetnik, ki poleti na delovno mesto pride tudi v kratkih hlačah in japonkah.
»Marsikdo, ki pride na obisk v podjetje, opazi to pozitivno vzdušje – v katerem si zaposleni upajo povedati, kar jih žuli, upajo si poskusiti nekaj novega in jih ni strah, da bodo naredili napako, saj pravimo, da so napake privilegij aktivnih. V takšnih pogojih potem tudi nove ideje kar dežujejo, za to sploh ne potrebujemo stimulacije in motivacije.«

Vir: Delo.si, intervju, avtorica: Milka Bizovičar

 
Rok Zupančič

Prokurist, NKBM

Prokurist, NKBM

Prokurist, NKBM

 
Lovro Peterlin

Direktor prodaje in naročniškega sektorja, A1, Mladi manager 2013

Z mednarodnimi izkušnjami,večletno prakso s področja razvoja novih poslovnih priložnosti in neposrednegavodenja predvsem generacije Y svoje znanje deli s številnimi podjetniki, svetoval je mednarodnim podjetjem na področju prodaje, marketinga tervzpostavitve in upravljanja učinkovitih prodajnih timov.
Poleg tega ima Peterlin izkušnje iz tujine, saj je kot strateški marketinškisvetovalec deloval v Italiji in na Kitajskem, trenutno pa je aktiven predsednikSekcije mladih managerjev Slovenije in kot eden redkih Evropejcev članprestižne globalne žirije za izbor mednarodne nagrade s področja direktnegamarketinga in prodaje ECHO Awards.

Lovro Peterlin je direktor prodaje in naročniškega sektorja v A1 Slovenija. Pred prihodom na A1 Slovenija je bil Peterlin od leta 2007 direktor podjetja Linea Directa, sestrskega podjetja Studia Moderna, ki se na 19 trgih vzhodne in srednje Evrope ukvarja s storitvijo klicnih centrov ter prodajo in upravljanjem popolnih nakupnih izkušenj za več kot 350 poslovnih partnerjev. Z mednarodnimi izkušnjami, večletno prakso s področja razvoja novih poslovnih priložnosti in neposrednega vodenja predvsem generacije Y svoje znanje deli tudi s številnimi podjetniki ter je svetoval mednarodnim podjetjem na področju prodaje, marketinga ter vzpostavitve in upravljanja učinkovitih prodajnih timov.

Poleg tega ima Peterlin izkušnje iz tujine, saj je kot strateški marketinški svetovalec deloval v Italiji in na Kitajskem, trenutno pa je aktiven predsednik Sekcije mladih managerjev Slovenije in kot eden redkih Evropejcev član prestižne globalne žirije za izbor mednarodne nagrade s področja direktnega marketinga in prodaje ECHO Awards.

 
Dr. Danijela Brečko

SOFOS inštitut, direktorica

Dr. Danijela Brečko je vodja projekta merjenja organizacijske energije. Je avtorica preko 200 znanstvenih in strokovnih člankov za slovenske in tuje strokovne revije in avtorica 7 strokovnih knjig. Več kot 20 let deluje v praksi poslovnega izobraževanja in svetovanja.

Doktorirala je na Filozofski fakulteti v Ljubljani, kjer si je predhodno pridobila znanstveni magisterij na področju osebnega razvoja odraslih. Je avtorica preko 200 znanstvenih in strokovnih člankov za slovenske in tuje strokovne revije in avtorica 7 strokovnih knjig. Več kot 20 let deluje v praksi poslovnega izobraževanja in svetovanja. Na področju organizacijske energije je je orala ledino v slovenskem prostoru in naredila dve nacionalni raziskavi; leta 2006 in leta 2011. Je članica Združenja manager in članica upravnega odbora Sekcije managerk. Je tudi članica Slovenskega coaching združenja.

 
Saša Mrak, MBA

odgovorna urednica revije HR&M

Saša Mrak je diplomirana tržna komunikologinja z dodatnim zaključenim MBA. Deluje na področjih razvoja kadrov in nepremičnin, kot urednica, moderatorka in vodja projektov.

Saša Mrak, MBA je karierno pot začela z osemletnim delom v medijski družbi Dnevnik d. d. na področju marketinga, uredništva in vodenja samostojnih projektov, med njimi Zlata nit. Pot je nadaljevala v nepremičninskem in okoljskem sektorju, dokler se ni odločila za samostojno pot. Ukvarja se s celostnimi marketinški rešitvami, vodenjem projektov in uredniškim delom. Njena področja dela so predvsem nepremičnine in razvoj ljudi pri delu.

Program

Moč vodenja in odgovornost posameznika

8.00 - 9.00

Prihod in registracija

9.00 - 9.15

Uvod v srečanje

9.15 - 10.15

Kako se danes z digitalizacijo spreminja kultura podjetja in zakaj je čustvena inteligenca še toliko bolj pomembna?
Viktor Lenart, GROW Group & Managing partner, Krauthammer, vzhodna in centralna Evropa, Madžarska

(predavanje bo v angleščini)


10.15 - 11.00

Kdo sem, ki vodim - od kod in kakšni so viri moje (ne)moči?
Dr. Klemen Rebolj, zdravnik, specialist psihiater

Na srečanju s psihiatrom in psihoterapevtom, ki predano in iskreno raziskuje življenje, se bo lahko vsak zase in na svoj način spraševal o sebi. Spomnili se bomo, kako se osebne in strokovne ravni ves čas prepletajo ter si priznali, da za sodelovanje z ljudmi ni dovolj samo profesionalnost. Zgodbe bogate klinične prakse nas bodo vabile vase in nas vračale v čas naših lastnih izvirov. Zaslutili bomo neizmerno ranljivost začetka in spoznali, čemu vztrajamo v vzorcih, ki nam že dolgo ne koristijo več. Razumeli bomo, zakaj se v odnosih podrejamo in sprejemamo čezmerne obveznosti, drugič pa nenadzorovano besnimo. Spoznavali bomo vzgibe in občutke, ki nas ženejo v izgorevanje na delovnem mestu in doma. Odkrivali bomo čudežno modrost telesa, ki nas preko raznolikih in mnogoterih simptomov vabi domov, v svoje lastno bistvo, v to, kar zares smo. Z novimi spoznanji o sebi se bomo iz svojega srca prenovljeni odpravili v prestolnice odnosov in sveta.

11.00 - 11.30

Odmor

11.30 - 12.15

Napredne komunikacijske tehnike za učinkovito vodenje
Dr. Andrej Kovačič, Docent, Doba fakulteta

Napredne tehnike nanas uporabljajo mediji ali vrhunski prodajalci, večinoma ne da bi vedeli. Tudi privodenju smo prišli daleč naprej od posredovanja preprostih navodil zaposlenimna zavedni ravni, ki jih ljudje lahko (ne)izpolnijo. Kako lahko vplivamo nanezavedno raven in na tak način učinkovito navdušimo druge za naše ideje inželje? Pri tem so ključne uporabne komunikacijske tehnike, ki temeljijo nasocialni dinamiki, psihologiji osebnosti, delovanju zavesti in sugestibilnihstanj združene v PRO-ACT tehnike.

12.15 - 12.45

Moč, odgovornost in strah
Jose Antonio Morales, Soustanovitelj, The Glue Slovenia

12.45 - 13.45

Odmor za kosilo

NAJBOLJŠE PRAKSE 2017

13.45 - 14.30

PANEL DVOJIC: Moč vodenja v tandemu HR & MANAGEMENT

Gostujoči v panelu

- Jelica L. Lajovic, Direktorica sektorja Kadri & Pravo, Iskratel, kadrovska managerka 2017
- Lovro Peterlin, Direktor prodaje in naročniškega sektorja, A1, Mladi manager 2013
- Rok Zupančič, Prokurist Nove kreditne banke Maribor
- Marko Podgornik, Direktor, Mikro+Polo

Kako bi ukrepali v zahtevnih situacijah kot kadrovik in kako kot predstavnik najvišjega vodstva? Ali res gledajo vsak s svojega zornega kota? V čem se pogledi dejansko razlikujejo in zakaj bi kadrovik ukrepal na en način, management pa na drug način, čeprav oba želita le najboljše?

14.30 - 15.30

10 primerov dobrih praks - HRM projekt 2017

Predsatvitev 10 izmed vseh prijavljenih projektov na razpis HRM projekt 2017 kot primere dobrih praks in kot nominirane v sklopu razpisa. S čim so navdušili in kakšni so učinki teh praks? Kaj se lahko iz njih naučimo?

15.30 - 16.00

Odmor

16.00 - 17.00

Organizacijska energija 2017

Energija v slovenskem prostoru
Niko Mejaš, O.K. Consulting (vabljen)

PODELITEV PRIZNANJ: Katera podjetja so v letu 2017 namerila najbolj produktivno organizacijsko energijo?
Dr. Danijela Brečko, SOFOS Inštitut, direktorica

17.00 - 18.00

Razglasitev zmagovalnih HRM projektov 2017

Kategorije:

- mala + srednja podjetja
- velika podjetja
- javni in neprofitni sektor

Pogovor s predstavniki vseh treh zmagovalnih podjetij

18.00

ZAKLJUČEK IN DRUŽENJE

Prijava

Zgodnja prijava - naročniki revije HR&M
250 €

Vključuje:
- kotizacijo za konferenco in podelitev
- aktualno številko strokovne revije HR&M
- pogostitev med odmori
- konferenčno gradivo

Kotizacija zgodnje prijave velja do 10. oktobra 2017. Redna cena kotizacije po tem datumu znaša 290,00 EUR za naročnike revije HR&M in 340,00 EUR za nenaročnike.

Cena je brez DDV.

Zgodnja prijava
290 €

Vključuje:
- kotizacijo za konferenco in podelitev
- aktualno številko strokovne revije HR&M
- pogostitev med odmori
- konferenčno gradivo

Kotizacija zgodnje prijave velja do 10. oktobra 2017. Redna cena kotizacije po tem datumu znaša 290,00 EUR za naročnike revije HR&M in 340,00 EUR za nenaročnike.

Cena je brez DDV.

Prijava v dvoje: HR + Management
440 €

Prijava v dvoje: kadrovik + predstavnik najvišjega managementa istega podjetja ali organizacije in ni prenosljiva na drugo osebo. Kotizacija je podana na osebo in velja le ob hkratni prijavi dveh oseb.

Vključuje vse navedeno na osebo:
- kotizacijo za konferenco in podelitev
- aktualno številko strokovne revije HR&M
- pogostitev med odmori
- konferenčno gradivo

Cena je brez DDV.
Kako smo se prepletali v letu 2016?

Sponzorji in partnerji HR&M konference


Lokacija

Festivalna dvorana Ljubljana