FORUM POSLOVNE ANALITIKE


13. marec 2018

DNIURMINUTSEKUND

Ljubljana, Slovenija

Austria Trend Hotel


POSLOVNA ANALITIKA JE PRIHODNOST.

ALI IZKORIŠČATE MOČ PODATKOV?


Forum poslovne analitike je namenjen vsem strokovnim profilom, ki v različnih vlogah sodelujejo pri analizi, spremljavi in nadzoru poslovanja, obdelavi podatkov in na ostalih področjih poslovne analitike:
kontrolerjem, analitikom v poslovnih funkcijah in vodjem poslovnih funkcij, ki želijo izboljšati poslovanje svojega področja.

Osrednja tema Foruma poslovne analitike 2018 je postavljanje pravih vprašanj, pri katerih razmišljamo izven okvirov dosedanjega poslovanja in razpoložljive poslovne podpore. Nove dimenzije uspeha vas čakajo v povezovanju poslovne analitike s ključnimi strateškimi in poslovnimi izzivi.

V LETU 2017 RAZPRODAN DOGODEK!

PROGRAM

Torek, 13. marec

8.30–9.00

Registracija

9.00–9.10

Uvodni pozdrav

9.10–10.00

How Data will transform our World

Paul Rooijmans, Lynxx

Learn how different perspectives change the world. Learn how business die or change. Learn that "normal" data doesn't exist.

10.00–10.20

Metode za uspešno iskanje poti iz "dark data"

Thomas Zimermman, direktor industrijskega inženiringa, BSH Slovenija

Tomorrow in a “Industry 4.0 factory” when machines, processes and humans are connected, there will be beside the already known challenges to ensure profitability, productivity and quality performance one important additional aspect: Data Management.

The success factor will be to know which data are important. Self-prediction, self-configuration and self-optimization of processes, products and services require a consistent knowledge about the necessary data.

Do we know which information is important? Do we decide out of today’s collected data and only think that we know? Are there information in the dark? How to pull them out and make the best use of them?

10.20–10.40

Podatkovne zbirke in rekonstrukcija omrežja gospodarske elite

dr. Ali Žerdin, urednik Sobotne priloge Dela

Empirična sociologija elitne položaje razume kot položaje v upravah in nadzornih svetih gospodarskih družb. Ker del članov uprav funkcije zaseda v več gospodarskih družbah – recimo, da je v eni družbi predsednik uprave, v dveh pa član nadzornih svetov – prek teh večkratnih »funkcionarjev« nastane omrežje, ki po eni strani povezuje družbe, po drugi strani pa posameznike. Gre za formalizirano omrežje, ki ga raziskujemo ob pomoči uradnih podatkovnih zbirk ter posebnih metodoloških orodij.

10.40–11.00

Demokratizacija uporabe poslovnih podatkov

Matej Čufer, pomočnik izvršnega direktorja za kontroling, vodja oddelka za upravljanje s poslovnimi podatki, Gorenje

Na predavanju bo predstavljen konkreten primer iz Gorenja, kjer združujemo Bi in kontroling, z namenom približevanja Businessa in IT - z ultimativnim namenom demokratizacije uporabe podatkov v analitične namene: (a) z določitvijo ključnih uporabnikov po celotni strukturi Gorenje in Skupine, ki bodo nosilci znanja in power uporabniki v svoji lokalni organizaciji, (b) z manjšimi spremembami v strukturah podatkov - za poenostavitev uporabe le-teh, (c) z izdelavo kataloga InfoObjektov.

11.00–11.30

Odmor

11.30–11.50

Primerjava finančnih kazalnikov s konkurenco

Jernej Česen, VP of Data & Analytics, Outfit7

Kakšen pomen ima za management analiza finančnih kazalnikov? Kakšna je vloga kontrolerja oz. finančnika za družbo? Kakšno povezavo ima odkrivanje tople vode s kapučinom?

11.50–12.10

Dobra praksa

Mirjam Žerjav Rutar, Sales and Pricing Controller, Danfoss Trata d.o.o.

12.10–12.30

Dobra praksa

Marko Božnik, vodja IT in organizacije, Big Bang

12.30–12.50

Dobra praksa

Bogomir Jalovec, Senior Controlling Expert, A1 d. d.

12.50–13.20

Dobra praksa

Marmis

13.20–13.40

Z uporabo terenskih podatkov do večjega denarnega toka

Boštjan Špetič, CPO Zemante

Ko se sprašujemo, kako optimizirati promet podjetja, so nam podatki s terena lahko v veliko pomoč. V svoji predstavitvi bom predstavil primer analize, ki sem jo avgusta 2017 naredil za podjetje Outbrain, ki je potekala v dveh delih. V prvem delu sem analiziral njihove oglaševalske kampanje, identificiral dobaviteljske partnerje in žepe kampanj, v katerih so možnosti za boljši izkoristek; v drugem delu pa identificiral oglaševalske mreže, preko katerih lahko denarni pretok dejansko steče.

13.40–14.40

Kosilo

14.40–15.10

Povezovanje finančne funkcije in operacij za izboljšanje poslovanja

mag. Andrej Guštin, podpredsednik IIBA Chapter Slovenia

Ko konec leta dobimo podatke o izkazu poslovnega izida je že prepozno. Skozi finančno spremljavo operacij podjetja (predvsem ključnih procesov) moramo pomembne finančne kazalnike poslovanja spremljati ažurno in z razumevanjem njihovega izvora. Želja po večjih prihodkih, višji marži, nižjih stroških, večji kakovosti in dodani vrednosti, manj zalog ipd. nas vodi v globino poslovnih procesov, kjer dnevno izvajamo aktivnosti, s katerimi na eni strani ustvarjamo vrednost, na drugi pa s stroški le to zmanjšujemo. Za izboljšanje rezultatov morata finančna in poslovna funkcija sodelovati in povezati operativne podatke iz proizvodnega dela podjetja s finančnim poslovanjem celotnega podjetja v enotno sliko poslovanja podjetja. Sodobne metode prediktivne analitike in strojnega učenja nam pri tem lahko dodatno pomagajo, da dosežemo optimalne pogoje poslovanja ob najmanjših operativnih tveganjih. Na nekaj primerih iz praks bomo prikazali najbolj zanimive prakse in dosežen rezultate.

15.10–15.30

Dobra praksa

Ajpes

15.30–15.50

Podatkovna analitika je ena od ključnih komponent uspešnega vodenja podjetja

Jože Dedič, član uprave & CIO, Cosylab, Control System Laboratory d. d.

Predavanje bo temeljilo na treh izhodiščnih temah, in sicer (1) Pogledu z vidika podjetja (2) Evolucije BI funkcije v podjetju in (3) Pomenu medodelčnega sodelovanja. Največji del predavanja bo posvečen prav zadnji temi, kjer bo govora o sodelovanju oddelkov na način, da vsi oddelki vnašajo podatke na isti način, po dogovorjenih strukturah. Naloga uprave je, da vodje oddelkov, ki morajo med sabo sodelovati, motivira za sodelovanje in spremembe v načinu delovanja.

15.50–16.45

Delovna omizja

Planet GV, Result in partnerji

16.45

Zaključek Foruma

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

PREDAVATELJI

Več predavateljev bo znanih v kratkem.

 
Paul Rooijmans

Lynxx

Nizozemec Paul Rooijmans je ustanovitelj podjetja Lynxx, ki se ukvarja z analizo podatkov v javnem prevozu. Z združevanjem pravih ljudi in kreativno perspektivo je ustvaril inovativne rešitve z različnimi operaterji v Evropi.

Več ...

Paul Rooijmans je svojo kariero v javnem prometu leta 1999 začel na Nizozemskih železnicah, kjer je vodil oddelek pametnih kartic, 11 let kasneje je ustanovil podjetje Lynxx, ki se ukvarja z analizo podatkov v javnem prevozu. Z združevanjem pravih ljudi, soočanjem z izzivi in kreativno perspektivo je ustvaril inovativne rešitve z različnimi operaterji v Evropi.

 
Jernej Česen

Outfit7

Jernej Česen je v Outfit7 zaposlen kot VP of Data & Analytics. V svet mobilnih aplikacij je zašel predvsem zaradi neomejenih možnosti, ki jih področje ponuja. No pa tudi, ker se rad igra.

Več ...

Jernej Česen je zaposlen v Outfit7 kot VP of Data & Analytics. V svet mobilnih aplikacij je zašel v želji po novih izzivih, predvsem pa zaradi neomejenih možnosti, ki jih področje ponuja vsak dan. No pa ker se rad igra.

Ključna vloga funkcije je Business Inteligance, povezovanje in uporaba vseh za poslovanje in odločitve pomembnih informacij, tako iz makro in mikro okolja, kot tudi iz samega poslovanja in obnašanja družbe. S teamom, so vključeni v vseh aktivnostih družbe in na ta način delujejo kot neke vrste prožno lepilo. Poleg delovanja na področju D&A je vključen tudi na področju strateških financ in računovodstva. Deloval je tudi kot eden od nosilcev prodaje O7. Trenutno deluje tudi na projektu integracije z novim lastnikom.

Pred prihodom v O7 je opravljal funkcijo direktorja Strateškega kontrolinga Skupine Mercator. V tem obdobju je vodil in sodeloval tudi na projektih skrbnih pregledov in vrednotenj v Sloveniji in tujini.

Ves čas deluje tudi kot samostojni poslovni svetovalec in predavatelj na različnih delavnicah in seminarjih v Sloveniji in tujini. Kot predavatelj sodeluje tudi z Ekonomsko Fakulteto na področju Računovodstva in revizije.

 
dr. Ali Žerdin

Urednik Sobotne priloge Dela

Ali Žerdin je urednik Sobotne priloge Dela, novinar in sociolog, ki se je v svojem doktorskem delu ukvarjal s podatkovnimi zbirkami in rekonstrukcijo omrežja gospodarske elite.

Več ...

Ali Žerdin je Urednik Sobotne priloge dela, novinar in sociolog ter avtor večih knjih, med drugimi Generali brez kape, Omrežje moči, Franc Bučar, Peter Prevc.

Kot novinar se ukvarja predvsem s slovensko notranjo politiko, kot sociolog s socialnimi omrežji.

 
Boštjan Špetič

CPO Zemante

Boštjan Špetič je skoraj diplomirani sociolog in filozof, ki je v času študija delal kot hacktivist, prostoprogramski heker, TV novinar in tech artist. Po uspešni prodaji prvega slovenskega VC startupa Zemanta dela za podjetje Outbrain in pomaga evropskim startupom najti pot v resničnem svetu.

Več ...

Boštjan Špetič je skoraj diplomirani sociolog in filozof, ki je v času študija delal kot hacktivist, prostoprogramski heker, TV novinar in tech artist. Po uspešni prodaji prvega slovenskega VC startupa Zemanta (katerega soustanovitelj je), dela za podjetje Outbrain in pomaga evropskim startupom najti pot v resničnem svetu s pomočjo individualnega mentorstva ter Seedcampa, Techstarsa, Startup Reykjavika, LauncHuba in TechPeaksa. Vodja Silicon Gardens v Ljubljani, za katerega izdeluje podrobno mapo vseh vzhodnoevropskih startupov. Sodelavec Ljubljanskega Likeminda, soustanovitelj Internet Week Ljubljana, vizualizator slovenskega proračuna. V upravnih odborih RockContenta, Sphericama, PodCrto in Ustvarjalnika. Svetovalec slovenskega premierja. Neustavljivi popotnik.

 
Thomas Zimmermann

Director Business unit Beverage, BSH Hišni aparati d.o.o. Nazarje

Thomas Zimmermann je pred prihodom v podjetje BSH deloval v avtomobilski industriji v Nemčiji in na Kitajskem. Trenutno je odgovoren za poslovanje oddelka pijač poslovne enote v Nazarjah.

Več ...

Thomas Zimmermann je pred prihodom v podjetje BSH deloval v avtomobilski industriji v Nemčiji in na Kitajskem. V tem obdobju si je za svoje delo prislužil tudi nagrado REFA Industrial Engineer of the Year. Od leta 2006 je del zaposlen v skupini BSH, trenutno je odgovoren za poslovanje oddelka pijač poslovne enote v Nazarjah.

 
Jože Dedič

član uprave & CIO, Cosylab

Jože Dedič je v podjetju Cosylab od leta 2006. Začel je kot razvijalec, nato je kmalu prevzel prvi večji projekt in skupino, kasneje tudi nadzor nad vsemi projekti podjetja in sedaj skrbi za med-oddelčne procese in aplikativno/podatkovno infrastrukturo.

Več ...

Jože Dedič je v podjetju Cosylab od leta 2006. Začel je kot razvijalec, nato je kmalu prevzel prvi večji projekt in skupino, kasneje tudi nadzor nad vsemi projekti podjetja in sedaj skrbi za med-oddelčne procese in aplikativno/podatkovno infrastrukturo.

Eden od pomembnih gradnikov uspeha podjetja je, da znajo projektne ekipe v budgetu in ontime dostaviti pogodbeno zavezo. Ko se je število projektov v podjetju večalo, so projekte začeli grupirati sprva po accountih (osredotočeno na stranko), nato pa po programih / poslovnih področjih; s tem je uprava dobila granulacija, ki sploh omogoča pregled in primerjavo. Vzporedno z rastjo in diverzifikacijo poslovnega področja se je razvijala tudi organizacijska struktura podjetja in sklopljeno s tem tudi podatkovna analitika. Družba organsko raste cca 20% letno. Iz 25 sodelavcev leta 2006 so se razvili na 150 sodelavcev v 2017.

 
Matej Čufer

Gorenje

Matej Čufer se je Gorenju pridružil leta 2001. Znotraj Skupine je deloval v Franciji, Veliki Britaniji, Belgiji in v skandinavskih državah. Trenutno vodi oddelek za upravljanje s poslovnimi podatki.

Več ...

Matej Čufer se je po študiju v Franciji in zaposlitvi v Abanki Gorenju pridružil leta 2001. Znotraj Skupine Gorenje je deloval v Franciji, Veliki Britaniji, Belgiji in v skandinavskih državah. Lani se je vrnil v Slovenijo, kjer je pomočnik izvršnega direktorja za kontroling in vodi oddelek za upravljanje s poslovnimi podatki.

 
mag. Andrej Guštin

podpredsednik IIBA Chapter Slovenia

mag. Andrej Guštin je soustanovitelj in izvršni direktor podjetja CREApro, vodilne slovenske svetovalne službe, osredotočene na upravljanje poslovnih procesov in inovacije.

mag. Guštin se ukvarja predvsem s poslovnim svetovanjem pri strategijah, procesih optimizcije in procesnih inovacijah. Kot predstavnik brandže redno predava in prestavlja študije primerov na različnih univerzitetnih programih. mag. Andrej Guštin je podpredsednik IIBA Chapter Slovenija.

KOTIZACIJE

ZGODNJA PRIJAVA
160 €

Velja za prijave do 28. februarja 2018 in vključuje:

- udeležbo na vseh predavanjih
- kosilo in pogostitve med odmori
- gradivo oz. prezentacije govornikov


Popusti se ne seštevajo. Cena ne vključuje DDV.


REDNA PRIJAVA
220 €

Kotizacija vključuje:

- udeležbo na vseh predavanjih
- kosilo in pogostitve med odmori
- gradivo oz. prezentacije govornikov



Popusti se ne seštevajo. Cena ne vključuje DDV.


FOTOUTRINKI 2017


SPONZORJI

ORGANIZATOR

Generalni sponzor

Podjetje RESULT d.o.o. je bilo ustanovljeno leta 1989. Smo strokovnjaki za svetovanje, načrtovanje, razvoj, namestitev in posodobitev kompleksnih informacijskih sistemov, kot tudi prilagojenih programskih rešitev. Strankam nudimo širok nabor IT storitev, podporne storitve in prodajno zastopstvo vodilnih globalnih znamk s področja poslovne inteligence in analitike.
Naše vodilo v vseh storitvah podjetja je kakovost in izključno najvišji tehnološki standardi. Dogovorjene cilje dosegamo znotraj časovnega in stroškovnega načrta.

Velika sponzorja

Podjetje B2 vam pomaga pri digitalni transformaciji vašega podjetja:
- pomagamo vam poiskati prihranke in optimizirati poslovanje z vpeljavo poslovne analitike,
- povečamo produktivnost vaših zaposlenih z dvigom znanja uporabe sodobnih digitalnih tehnologij,
- shranimo vaš know-how in poskrbimo za njegov prenos na zaposlene v obliki e-izobraževanja.
Digitalna preobrazba je dejstvo današnjega časa. Ste že v koraku časom?

Marmis je distributer za IBM programsko opremo. Naše delo je 100% usmerjeno v podporo poslovnim partnerjem v Sloveniji. Dolgoletne izkušnje so nam v pomoč pri iskanju ustrezne rešitve. Ponašamo se z najvišjim partnerskim nazivom IBM GOLD partner, kar je rezultat naših investicij v izobraževanje zaposlenih na tehničnem in prodajnem področju, visoke stopnje zadovoljstva poslovnih partnerjev in kupcev, ter doseganje dobrih poslovnih rezultatov.

Sponzorji

Agencija RS za javnopravne evidence in storitve (AJPES) je vodilna nacionalna institucija, ki zbira in zagotavlja podatke in informacije za pregledno nacionalno in evropsko poslovno okolje. Opravlja in pri tem spodbuja elektronsko izmenjavo uradnih podatkov v okviru svojih dejavnosti po javnem pooblastilu (registri, poročanje poslovnih subjektov, statistična raziskovanja idr.) in za gospodarsko dejavnost (zbirke podatkov o poslovanju gospodarskih subjektov, bonitetne ocene, večstranski pobot obveznosti idr.) Kot največja VEM točka po obsegu registracij omogoča podjetnikom, družbam in drugim oblikam poslovnih subjektov lažjo in varnejšo pot podjetništva.

In516ht [insight] smo ekipa izkušenih in visoko motiviranih strokovnjakov, ki je najboljša v reševanju kompleksnih analitičnih izzivov. V kolikor se pripravljate na modernizacijo podatkovnega skladišča, implementacijo rešitve za poslovno odločanje /vizualizacijo podatkov, prediktivno analitiko, planiranje poslovanja ali analitični CRM, potem smo pravi partner za uspešno izvedbo in zagotovljen zaključek projekta. Zaupajo nam ugledna podjetja kot so Zavarovalnica Triglav, Nova ljubljanska banka, Petrol, A1 (Si.mobil), Abanka, Elektro Ljubljana, Elektro Maribor, Nova KBM, Valeant (PharmaSwiss) in Zavarovalnica Sava.

Medijski pokrovitelj


Revija Računalniške novice spada med najbolj uveljavljene medije s področja informacijskih tehnologij. Ponuja kakovostno vsebino za nizko ceno, namenjena pa je predvsem objavi novosti in trendov s področja informacijskih tehnologij. Ker želimo, da so novice v reviji čim bolj ažurne, revija izhaja dvakrat mesečno, in sicer vsak drugi in četrti četrtek v mesecu. Letno tako izide enaindvajset številk, novoletna ter poletni izdaji pa so dvojne.


Lokacija

Austria Trend Hotel

Dunajska cesta 154

1000 Ljubljana


T: 080 33 44
E: izobrazevanje@planetgv.si